Dzień po Boże Narodzenie

Dzień po Boże Narodzenie jest zwykle anty-klimatyczny. Jednak nie w tym roku! Ben rodzeństwo, a także szwagier (Julie i Brian) dostali bilety do Busch Gardens na Boże Narodzenie!

Mimo że raport o warunkach pogody ostrzegł nas, że będzie chłodno, postanowiliśmy go dzisiaj wybrać.
Moje najnowsze filmy

MARATON Trening Day 4
MARATON TRINGHING DZIENNIK DZIEŃ 4 Sprawdź w

Więcej filmów

00:00
08:21
01:21

Brak czasu na ćwiczenia. Jednak dużo czasu na Real Betis Balompie Koszulka banana z PB

Zatrzymaliśmy się na śniadanie na drodze. Nalegałem, aby zatrzymać się w Dunkin Donuts. Byłem niefortunnie, że zostały zamknięte wczoraj, a także nie mogły się doczekać, aby dostać mrożoną kawę.

Podobnie dostałem kanapkę z płaską chlebem wegetariańskim. To jest inny chleb niż ostatni raz, kiedy go miałem. Wierzę, że tak lepiej.

Potem pojechaliśmy 1,5 godziny jazdy samochodem tak samo jak Tampa do Busch Gardens! To było super chłodno, więc spędziliśmy ogromny czas!

Najważniejszą częścią mojego dnia bez pytania było kariery kangurów. Nie do wiary.

Ich futro jest super miękkie, a także było delikatne, ponieważ są tak silne. Delektowałem się nimi co sekundę, ponieważ bardzo mi się podobało!

Jakoś poradziłem sobie z odejściem bez wkładania nieco kangura do kurtki, jednak było to trudne. Lubię ich.

Nie, nie karmiłem Kangas Almond M & MS – te były dla mnie. Dzień po Boże Narodzenie jest zwykle czasem, aby powoli odejść od słodyczy, jednak nie założę się w tym roku.

Ben dostał kropki Dippin, a także miałem kilka kęsów. Dzisiaj był pełen losowych przekąsek. Było to głównie śmieci, jednak nie było dostępu do wielu „dobrych” rzeczy.

Lokalizacja, którą zatrzymaliśmy na lunch, nie miała nic, co mi się podobało, więc postanowiłem mieć sałatkę, a także kilka frytek Bena. Potem uratowałem resztę sosu ranczo dla marchewki, którą przyniosłem.

Przez cały dzień pozostaliśmy w pakiecie! Wiatr w ogóle się nie poddał.

Moją drugą preferowaną częścią dnia było odwiedzanie Tygrysów. Lubię ich kochać. Na przykład chcę być jednym.

Muszę przyznać, że zawsze czuję się trochę niespokojnie w kwestii dzikich zwierząt w klatce (do cholery, nawet nie sprawię, by moje kocie pozostały w pomieszczeniu!) Jednak nie mam dostępu do afrykańskiego safari, a także doceniam szansa, aby zobaczyć te wybitne zwierzęta z bliska.

Wszyscy podziwiający tygrysy wokół nas wydawali się zachwycić. Uważam, że wielką rzeczą w tej okoliczności jest zwiększenie zrozumienia, a także docenienie tych stworzeń. Ludzie częściej przekazują pieniądze na sprawę, którą mogą „zobaczyć”, więc to też jest coś?

W każdym razie, jak miłość miłość.

Ponieważ zasadniczo pomijałem lunch, a także przekąskałem na śmieci przez cały dzień, mój poziom cukru Arsenal FC Koszulka we krwi był tragiczny, a także potrzebowałem prawdziwego posiłku, gdy tylko weszliśmy do drzwi.

Zrobiłem talerz losowości-rolkę, burger wegetariański, sałatkę z jajkiem, a także ranczo, sałatkę ziemniaczaną, a także ekologiczną fasolę. Lubię takie posiłki. Miał wszystko, czego potrzebowałem tak dobrze, jak to konieczne na jednym talerzu.

Plus owoce, ponieważ zawsze go mamy

Deser to lody w Heath Bar, a także kawałek chleba bananowego. Za ten lukier ma umrzeć. a także może także ciastko z kawałkami czekolady.

Gdy komponowałem ten publikuj mój obiad, a także deser, który dogonił mój brzuch, a także jestem super pełny. Zjadłem trochę tak szybko, jak i najprawdopodobniej powinienem pozwolić, aby mój żołądek się osiedlił przed deserem. Zdarza się.

Mam nadzieję, że wszyscy mieli wybitne Boże Narodzenie, a także interesujący dzień!

Wyślij mi skoroszyt

Ratować

Dzielenie się jest dbaniem o innych!

Dzielić

Ćwierkać

Szpilka

Poczta

Dzielić

Idź dalej:

My Christmas Desire Listing 2021My Christmas Desire Listing 2021

Moja świąteczna lista pożądania za pomocą linków do tego, co jest w sprzedaży cybernetyczne w poniedziałek. Koncepcje prezentów biegacza na sezon świąteczny 2021

10 najlepszych zdjęć z Boston Marathon Weekend Day 1

Podsumowanie weekendowego maratonu w Bostonie. Zabawa z Boston Marathon Expo, Food, Surface Line, Run i Hotel. BAA 5K Race oraz spotkanie

Bieganie na Marco Island Florida 2021

Gdzie biegać na wyspie Marco na Florydzie. Wskazówki dotyczące podróży, a także na wycieczkach na plaży. Florida Run Blog i

Boston Marathon w poniedziałek, jednak online 5k

Dzisiaj prowadziłem Boston Athletic Association Online 5k! Oprócz maratonu w poniedziałek, to technicznie 5 000 poniedziałek… Jednak t

Niemożliwe miski teriyaki – przepis na wyścig

Impossible Burger Teriyaki Bowls przepis na biegaczy. Przed Reprezentacja Australii w piłce nożnej mężczyzn Koszulka długim lub przed wyścigiem przepis na kolację przed uruchomieniem półmaratonu

Wskazówki dotyczące podróży, a także historie z wakacji w San Francisco

Wskazówki dotyczące podróży z San Francisco. Wyznania podróży z moich wakacji w lecie, a także preferowane lokalizacje w San Francisco California